Uppleva och göra

Bibliotek

Bibliotek finns i Bjuv, Billesholm och Ekeby.

På biblioteket kan du låna böcker, filmer och CD-skivor gratis.

Det finns datorer, kopieringsmaskin och fax som du kan använda.

Simhall

Det finns en simhall i Billesholm. Simhallen har öppet på hösten och vintern.

Öppettider

Friluftsbad

Det finns ett friluftsbad i Bjuv. Friluftsbadet har öppet på sommaren.

Öppettider

Fritidsgårdar

Det finns fritidsgårdar i Bjuv, Billesholm och Ekeby.

Föreningar

Det finns många föreningar för både barn och vuxna.

Vill du veta vilka föreningar som finns kan du ringa till kommunen på telefon 042-458 50 00.

Gruvmuseet

Gruvmuseet ligger i Bjuv.

Det visar Bjuvs kommuns historia. 

Gruvmuseet är öppet på sommaren.

Gruvmuseets öppettider

Webbredaktör: Agnes Petersen (asp)
Sidan ändrad: 2017-04-13

Kontakt

Bjuvs kommun

Telefon växel 042-458 50 00

Skicka e-post